Thursday, October 14, 2010

Latino Filamo Festivalo

hi! hi! super excited bila dapat emel from GSC. Ada festival filem Latin dekat Pavilion, 1 utama dan Mid Valley bermula 14 hingga 16 Okt. Umi Nadiah likes this (thumbs up).


Ada movie yang freeshow dan ada yang kena bayar harga dia rate harga biasa la. Dah lama xtengok cerita espanyola (tiba-tiba bertukar bahasa) jadi, saya plan nak tengok cerita "Bossa Nova" harini dekat Mid Valley sebab dia FREE je! Just bayar tambang bas pergi balik RM2 sudah. Dan untuk pengetahuan you all, sesiapa yang nak tiket free tu kena pergi redeem on the same date movie ditayangkan ok! Jangan cakap saya tak bagitahu.


Nak double confirm lagi, sila layari gsc.com.my. Alang-alang dah lawat website tu, sesiapa yang birthday dah dekat tu, cepat-cepat la sign up jadi member online. Sebab nanti dapat tiket free on your birthday! macam yang saya dapat dulu. Walaupun dapat untuk kau sorang je, kau boleh ajak saya (ajak tu maksudnya belanja sekali) untuk teman kau. Ok, cukup lah mesej I dah tersampai kat you all. I nak pergi mandi bersiap siap ke Venezuela. Pewwiittt!

Te amo muchoo!!

No comments: