Friday, July 6, 2012

I'm 25 today!!









::Lukisan ini khas untuk diri sendiri ::


Harini umur saya berkurang setahun lagi. Saya happy dengan angka 25 sebab saya rasa saya dah cukup dewasa untuk kahwin. Haha. Takda, bukan sebab tu. Tapi, saya berasa tahun ni akan menjadi tahun yang paling bermakna dan tahun bermulanya proses penghijrahan saya yang InsyaAllah akan kekal :) 

Siapakah peng'wish' verbal pertama? haruslah sang cinta hatiku. Tepat jam 12.05am 6th July 2012 (waktu BB umi), ketika mata hampir kuyu, satu panggilan masuk diterima. Tiada helo, tiada hai, terus kedengaran lagu happy birthday yang setahun sekali je dapat :) . Kemudian, masuk office dan terima lagi wish verbally dari Mastura dan K.Linda. Saya malu tak tahu kenapa. Hihi.



Dan tak lupa juga terima kasih untuk kaum keluarga serta sahabat-sahabat FB yang masih care to klik dekat birthday notification dan straightaway spend as little time as 1sec untuk tulis HB. Hehe. Saya faham masa anda sangat berharga. Terima kasih FB kerana berjaya menggembirakan saya harini :)

Hidup mesti diteruskan seperti sediakala. Looking forward to upcoming days full of happiness.

No comments: