Tuesday, July 10, 2012

A One-Slice-Surprise

Surprise!! Happy birthday to you. Happy birthday to you. "eh, birthday sapa plak ni?" Happy birthday to UMI. Alamak, malunya saya. Ingatkan ada birthday orang lain yang asalnya ada empat orang kesemuanya berbintang CANCER di office ni. Tapi yang lainnya belasan haribulan. So, yeah, this piece is mine!!

Walaaa...



Maka bermulalah pesta gedik berposing sambil orang lelaki yang konon tak suka bergambar tolong snap picture. Dimulakan dengan testing gambar.



K.Linda: Umi tangkap gambar apa kat atas tu?
Umi: Tengah nak cari angle ni.
Mastura: Senyum je kak. (Peace!)




Arip (rambut kurang) : Ko nak buat apa ni Mas? Suap aku ke?
Mas : Alaa...Pose aje. Bukan betul betul. Takpelah, jarak 1 meter.
Asri (rambut lebat) : Takda sape nak suap aku. Takpelah, aku bahagia dengan cheese cake aku sorang2 makan.




Kamilah bungas penyeri office. Tanpa kami, kuranglah seri sinaravia.
Maka harus ambil gambar memori bersama.


Semakin mengganas.




Selesai berparti, Mastura memulakan misi mengaler muka saya. 
"Umi, pinjam muka. K.Linda nak tengok mekap."
 "Ok." 



MUA sinaravia. Masuk ini, kali kedua saya dimekapkan. Pasrah. 




Pagi ini, colonel masuk office setelah sekian minggu bertapak di Russia. Namun tidak dilupakan anak anak buah kesayangan di office. Dibawakan sebekas Russian CHOCOLATE COATED NUTS.  "Abah" saya kan. Hehe. Gelaran yang diberi Arip kerana jeles dengan layanan colonel terhadap saya sejak saya menjejakkan kaki di sinaravia. Layan..


:: the whole piece inside was nut. Nice! ::

No comments: