Friday, July 9, 2010

Hanya Untuk Diri Sendiri

Tarikh : 6 Julai 2010
Masa : 12:00 a.m.

**credit to Ina

Sempena birthday saya ini, ramai yang wish supaya saya semakin matang. Matangkah saya? Yep, betul tu. Contoh kematangan yang saya nampak setakat ini :
  1. Sudah boleh dengar bunyi alarm handphone pagi-pagi. Bangun atau tak tak kira okay.
  2. Masuk bilik jumpa doktor tanpa perlu abah teman.
  3. Pergi mendaftar kelas memandu sendiri. Tak payah mak paksa dan nangis-nangis tak mahu.
  4. Tak ternanti-nanti jam pukul 12.00 tepat pada hari jadi. Even tak ingat pun esok itu adalah happy birthday.
  5. Berat badan sudah bergerak. Selama 4 tahun payah betul dia nak naik.
  6. Saya suka masak walaupun ulang menu yang sama je sebab orang kata sedap. Heee.
Itu je yang baru nampak. Banyak la tu 6 kan? Lebih dari 3 :)

** credit to boss

No comments: